Menu

Vervolg 2020

Maart 2020 loopt de campagne ruim een jaar. We starten jaar 2. 

Deze zaken hebben onze focus in 2020 .

Totdat half maart corona opdook en het land op slot ging. Wij zijn nog dagelijks bezig met de meeste van de onderstaande activiteiten en proberen restaurants te ondersteunen met afhaal en bezorgservice marketing. Nu begin Mei beginnen de eerste ondernemers weer op te starten met aangepaste arrangementen. Wij assisteren de ondernemers die weer opstarten daar waar mogelijk met marketing activiteiten. Tevens vertellen wij dagelijks hoe mooie het in Montferland om in contact te blijven met de markt. Het zijn bijzondere tijden die bijzondere aanpassingen vragen van alle toeristische ondernemers. Advies is dan ook te blijven investeren in conceptontwikkeling, verbinding en ondersteuning van alle toeristische ondernemers en verenigingen.

  1. We gaan het veld in voor ronde 2 met partners en hebben nog veel gesprekken met potentiële nieuwe partners die willen aansluiten bij de Montferland op 1 campagne.
  2. We ontwikkelen gecombineerde vrije tijds arrangementen om zoveel mogelijk partners aan elkaar te verbinden en omzet te bezorgen.
  3. Aan de slag met toeristiek en foto verhalen
  4. We werken continue aan alle online concepten die los van elkaar in allerlei fases van ontwikkeling zitten.
  5. We werken dagelijks aan alle social media-kanalen.
  6. Onze Kasteelstad campagne gaat een nieuwe spannende fase in samen met OV St. Martinus.
  7. We gaan voor Gastvrij Didam aan de slag en koppelen deze OV aan OV St. Martinus = Verbinding in Montferland.
  8. We zijn consultant voor ondernemers, stichtingen en verenigingen.
  9. We sturen veelvuldig fotografen en dronepiloten het veld in.
  10. De samenwerking van Kasteelstad in combinatie met OV St. Martinus moet de eerst helft van 2020 vorm krijgen in online en offline concepten.
  11. In de omliggende regio’s geven we evenementen en arrangementen aandacht via onze regio netwerken.
  12. We werken actief mee met alle betrokken partijen met als eerste doel een onafhankelijke Montferlandse toeristische organisatie die alle gelden die beschikbaar zijn voor 100% in gaat zetten voor Montferland.
  13. We gaan nog meer tijd en energie steken in ‘zendingswerk’ bij besturen, verenigingen, stichtingen en ondernemersclubs.
  14. Buiten al dit ontwikkel- en zendingswerk schalen we deze maand ook onze marketingcampagnes op naar een intensiever niveau. Er wordt al geboekt, de uitdaging is voor iedereen resultaat te halen, tenminste daar waar de deur goed opengegaan is. Het zal nog tijd en gesprekken vergen uiteindelijk iedereen mee te krijgen.

Deze hele campagne krachtig voorzetten met elkaar betekent ook dat dit met elkaar mogelijk gemaakt moet worden. Iedereen die zich hier inzet, ons bedrijf, de gemeente, ondernemers, stichtingen en ondernemersverenigingen.