Menu

Informatie over deze site

Live presentatie via : Tijdvoorvrijetijd.nl

Anderhalf jaar geleden zijn we gestart met het uitbreiden van onze campagne Montferland op 1.  Allereerst vanwege het 20 jarig jubileum van Montferland.nl en omdat Martin Som ons gevraagd heeft mee te helpen Montferland toeristisch goed op de kaart te zetten. Tevens heeft Martin ons gevraagd waar de uitdagingen liggen en hebben we een aantal voorbeelden uitgewerkt wat het verschil is tussen de traditionele aanpak en onze aanpak in de ontwikkeling van een regio. Dit is een feitelijke weergave van de situatie in veel regio’s, meer kan ik er niet van maken helaas.

Wij hebben ons sindsdien verdiept in de verhoudingen in het veld, met veel mensen gesproken en zijn nieuwe samenwerkingen aangegaan. Afgelopen december hebben wij van Martin Som en Oscar van Leeuwen de opdracht gekregen een advies uit te brengen rondom de marketing van Montferland.

Toerisme is een TOP sector en verdient het om hoog op ieders agenda te staan. Er ontstaan heel veel positieve effecten door een dynamische campagne. Ik geef hier een blik op de toekomst met vele en zeer diverse voordelen.

Deze site zit verder vol met adviezen en concrete oplossingen voor uitdagingen die er zijn. Wij helpen ook graag mee met het invullen van toeristisch beleid voor de komende jaren en we zouden uiteraard graag zien dat veel van onze aanbevelingen worden overgenomen.

Ons advies bestaat uit 3 onderdelen.

1. Deze site, Bestemmingsontwikkeling.nl, is er om inzichten en antwoorden te geven over allerlei zaken die van belang zijn om Montferland goed op de kaart te zetten. 

2. Via een bestemmingsmarketing workshop voor B&W en de gemeenteraad informeren we u graag over onze Montferland op 1 campagne. Tevens presenteren wij dan kort ons bedrijf en geeft onze directie meer informatie. Deze presentatie moet nog steeds ingepland worden

3. Op Bestemmingsmanagement.nl geven wij alvast zicht op een toeristische toekomst in Montferland. Toerisme is een TOP sector en enorme groei wordt verwacht. Dit vergt meer inzet van iedereen om ervoor te zorgen dat we allemaal op een positieve manier gaan profiteren van deze ontwikkelingen. 

Wij zijn blij met deze opdracht en vinden het inspirerend om te mogen werken voor Montferland. Het is geweldig zoveel interessante mensen te leren kennen die allemaal een passie hebben voor Montferland. Velen daarvan willen Montferland op de kaart zetten en staan open voor nieuwe mogelijkheden en kansen.

De liefde voor Montferland is dé verbindende factor in onze gemeente/regio, de sleutel tot veel positieve veranderingen in Montferland.

Met (re)creatieve groet,
Rob Kraaijenvanger & Christel Gieling

Team Montferland Marketing