Menu

City marketing

Binnen de bestemmingsmarketing campagne Montferland op 1 loopt er een city marketing campagne voor Kasteelstad.

Kasteelstad – Vertellen, Ontdekken, Beleven.

Citymarketing omvat de promotionele activiteiten van Kasteelstad centraal staat. Het doel van deze campagne is een positief imago van Kasteelstad uit te dragen en de inwoners, ondernemers, stichtingen en verenigingen te verbinden en meer bezoekers en toeristen naar de stad te trekken.

Wij zijn, dankzij onze jarenlange ervaring op het gebied van citymarketing, voor Kasteelstad een bindende factor en brengen partijen bij elkaar. In 2019 hebben we met de stichting Kasteelstad de handen inéén geslagen wat op korte termijn al heeft geleidt tot een prachtig succes. Verschillende partijen hebben elkaar al gevonden en diverse arrangementen zijn tot stand gekomen. Met een positieve inzet van alle belanghebbende partijen zal dit succes alleen maar groter worden.

Wij en de stichting Kasteelstad verwachten middels actieve citymarketing het doel te kunnen realiseren door:

  • Samenstellen, promoten en boeken van bestaande en nieuwe arrangementen

  • Conceptontwikkeling en webmarketing activiteiten

  • Focus op de senioren- en zakelijke markt

  • Ontwikkeling en marketing van Kasteelstad

  • Groter bereik en interesse realiseren voor kunst, cultuur en recreatie.

Ons advies is de Kasteelstad campagne te ondersteunen vanuit de gemeente. Het brengt alle partijen in ’s Heerenberg bij elkaar en heeft veel potentie om toeristen te trekken.