Menu

Korte en Lange termijn beleid

Enkele van de doelstellingen in het 1ste jaar van de Stichting Montferland Marketing.

Korte termijn doelstellingen

  1. Focus op de activiteiten uitgewerkt in het uitvoeringsprogramma Tijd voor Montferland.
  2. Het hele r & t veld blijven enthousiasmeren en uitnodigen om actief deel te nemen aan de campagne. Dat kan zijn in de vorm van nieuws delen, arrangementen ontwikkelen of deelnemen in 1 van de werkgroepen. 

Lange termijn doelstellingen

  • Lobby . De Montferland op 1 campagne is de basis zijn voor een nieuwe toeristische toekomst.  Om een krachtige campagne verder te kunnen ontwikkelen en marketing te kunnen bedrijven moet Toerisme hoger op de politieke agenda.  Structureel ander toeristisch beleid moet ervoor zorgen dat  Toerisme in Montferland ook echt als TOP-sector uitgebouwd kan worden. Alleen met de passie en ervaring van actief deelnemende ondernemers en andere belanghebbenden kan dit succesvol worden.
  • Het onderzoeken en vaststellen van een goede propositie en het gezamenlijk bepalen van doelstellingen. 
  • Aanbodontwikkeling: één- en meerdaagse arrangementen ontwikkelen
  • Events-ontwikkeling: het ondersteunen van bestaande events en het bedenken van nieuwe evenementen
  • Doelgroep marketing via conceptontwikkeling
  • Bereik vergroten via social media kanalen
  • Verder bouwen aan het Montferland-netwerk in aanbouw
  • Opstarten en onderhouden van marketingcampagnes
  • Zorgen voor actuele online communicatie met alle stakeholders via een online community
  • Professionele begeleiding in toeristisch management en ontwikkeling voor alle stakeholders