Menu

Partnership

 

Partnerschip en een intensieve samenwerking is essentieel voor het behalen van het gewenste resultaat.
Met hard en slim werken waardering en respect verkrijgen waarna er vanzelf vertrouwen ontstaat. Hierdoor gaat iedereen de Montferland op 1 campagne omarmen. Een financiële bijdrage is geen drempel meer en een goed resultaat vanzelfsprekend.

Het netwerk van de Montferland op 1 campagne is in 2019 in Montferland sterk gegroeid. Nog steeds worden nieuwe ontmoetingen in nieuwe arrangementen verwerkt. In het 1e kwartaal van 2020 verwachten we nog 10 tot 15 nieuwe partners aan dit netwerk toe te kunnen voegen. Dit betekent dat in 2020 ongeveer 45 partners zo’n 200 vrijetijdsproducten aanbieden.

Dit is ruim voldoende om een krachtig marketingcampagne op te starten.

Wij koppelen veel partners aan elkaar in de vorm van samengestelde arrangementen. Wij bedenken ze samen met onze partners en maken met iedereen afspraken en zetten daarna het arrangement in de markt. Deze ondernemingen en stichtingen zijn belangrijk en derhalve de ambassadeurs van Montferland.

Ons advies is om de Montferland op 1 campagne te starten met de eerste partners die zich aangesloten hebben en deze campagne mogelijk maken.

Wij staan echt naast de ondernemer / stichting en ondersteunen en adviseren op alle fronten en nemen de hele bedrijfsvoering onder de loep.

 

Waarom het ons lukt alle gezichten dezelfde kant op te krijgen?

  1. 24/7 en 365 dagen energiek aan de slag met toerisme & recreatie in Montferland.
  2. Zeer ervaren en creatief, sinds 1999 actief op het WEB.
  3. Doordat we maatwerk kunnen leveren ziet men snel dat je ECHT iets te bieden hebt.
  4. Begrip voor politiek.
  5. Gevoel voor zendingswerk, de boodschap verkondigen aan alle belanghebbenden.
  6. Verbinder, maar wel kritisch, zaken die gezegd moeten worden bespreken.
  7. Vermogen te voelen en denken vanuit ondernemers, dat zijn we zelf ook.
  8. We zijn bekend met de cultuur in onze regio – We love Montferland.
  9. We zijn ons bewust van de verhoudingen in het veld en de gevoeligheden rondom toeristisch beleid.
  10. Regiomarketing is voor 75% netwerken. Als kartrekker moet je een neus hebben voor het vinden en verbinden van de juiste mensen. We zijn heel goed in het opbouwen van een relatie met partners. Veel van onze partners zijn 15 jaar en langer partner.